středa 15. února 2017

Podpořte Nelu

Kalíškovou z protivínského Taekwonda.
 Rádi zveřejňuje příběhy lidí a podporujeme.



Milý kamarádi, známí, přátelé.
Je to poprvé,co se na Vás obracím s prosbou o podporu v hlasování.
Nejsem zastáncem nucení kohokoliv do čehokoliv a výhry tipu mám kopu kámošů-vyhrál jsem vyloženě nesnáším, proto bych si dovolila ukrojit kousek z Vašeho času a vysvětlit Vám,proč se teď na Vás obracím.
Jedná se o hlasování pro klub a jednotlivce. Nelku znáte ať víc nebo míň všichni, ale je pár věcí, které vědí jen ti nejbližší. Před dvěma lety se malá rozhodla začít s bojovým sportem a nastoupila do klubu Taekwondo Protivín. Bylo pro mě milým překvapením, že už písemná komunikace s trenéry byla milá a přátelská. Měla jsem trošku obavy z prvního rozhovoru a osobního setkání.
Nellka totiž kromě věčného boje s nadváhou a tím spojenými posměšky kamarádů válčila s docela vážnou nemocí. Jaké však bylo překvapení,když jsem po pár větách pochopila, že moje obavy jsou zbytečné. Nejenže malá mohla nastoupit, Milan ji upravil tréninky tak, aby si neublížila a aby se dokázala cíleně porvat se svými problémy. 
Podporou mu byli a jsou i Míra, Pepa a Áďa, kteří vedou tréninky v jeho nepřítomnosti. Musím se zmínit o tom,že všichni se dětem věnují ve svém volném čase bez nároku na honorář. A tak nám uběhli dva roky. Roky,kdy jsme sjezdily s klubem nespočet celorepublikových závodů, na kterých děcka pokaždé bodovala, roky dřiny, potu a slziček, roky skvělých zážitků a to nejen sportovních. 
Dneska tu sedím a mám v očích slzy. Nelka vyzrála v sebevědomou slečnu, která už nemusí navštěvovat Vojtovo centrum, má kopu kamarádů a ví, že zvítězit jde nad vším, když za Tebou stojí parta bezva lidí. A já s manželem poznala, že jsou i dneska lidi, kterým záleží na dětech a podpoří je v jejich snech, pomůžou jim ukázat směr kudy jít. Poznali jsme nesobecké rodiče,kteří jsou svým dětem partákem i autoritou. 
Proto Vás prosím o podporu klubu, který místo flákačů na ulici vychovává sportovce, děti s dobrým cílem a myšlením.Klub, který není velký počtem,ale srdcem a nesobeckým chováním všech trenérů,dětí a jejich rodičů. Díky všem,kteří tenhle klub podpoří.
Martina Vernerová


Lze hlasovat každou hodinu.

Máte nějaký příběh o protivíňákovi? Napište rádi zveřejníme.


Hlasovat můžete i pro další protivínské kluby Nejoblíbenější sportovní klub Písecka 2016


Zdroj: http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/hlasujte-nejoblibenejsi-sportovni-klub-pisecka-2016-20170210.html?_fid=dmkj#anketa



#NelaKaliskova #ProtivinNet #TaehanTaekwondoProtivin  #Taekwondo #denik #piseckydenik 

2 komentáře: